понеділок, 16 червня 2014 р.

Модуль1. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
  • Ще раз нагадав, що при формулюванні власних цілей треба більш критично підходити до будь-яких висновків. Вони мають бути конкретними, такими аби не виникало потреби ставити додаткові питання: "А як я це буду робити?", "А де?", "Яким чином". При виконанні цього завдання дуже сподобався прийом роботи з текстом: спочатку в процесі читання виділяти двома кольорами те, що зрозуміло і доступно - "що я добре вмію" та іншим кольором "що в мене може викликати труднощі". Потім зробити висновок із вже опрацьованого: і дозволяє скоротити обсяг матеріалу з яким працюю, і ще раз допомагає згадати текст.
  • Працюючи в класі треба чітко усвідомлювати "що я хочу як вчитель" і "Що очікують та хочуть діти", тому навчаючись на цьому тренінгу я ще раз отримую практичний досвід організації діяльності групи користувачів. Так, сьогодні, я ще раз згадала правила роботи над спільним документом. Візьму собі для використанні на уроці: план виконання завдання ЗАВЖДИ буде мати корективи, які треба завчасно продумувати (починаючи від особистісних якостей до можливих проблем із технікою) і ГОЛОВНе готувати варіанти заміни.
  • Для того аби навчатися мені допоможуть цілі: ставити маленькі конкретні цілі до кожного модуля!
  • Такі ресурси як сайт Інтел (iteach.com.ua), вікі-інтел (wiki.iteach.com.ua) та матеріали Е-посібника - величезний кладязь матеріалів!

1 коментар:

  1. Тоня, у Вас добре вийшло описати, що Ви змогли добре зрозуміти. і де це можна використати. А спробуйте ще для залучення інших людей до спілкування та обговорення на вашому блозі поставити запитання.
    Може Вам необхідна якась порада, або Ви в чомусь вагаєтель чи вірно Ви щось робите. Спробуйте про це запитати у інших.Успіхів і натхнення!

    ВідповістиВидалити