Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчанні моїх учнів, а саме:
ЩО може бути складним? Треба створити якусь базу, бібліотеку класних прикладів на використання Веб 2.0. у різних сферах життя (наприклад веб-мікс у symbaloo). А що ж складного?, - запитаєте ви - для мене че БРАК ЧАСУ!!!
У зв'язку з цим маю пропозицію до колег, що навчаються разом зі мною:
- в першу чергу я бачу завдання відкрити для своїх учнів можливості сервісві Веб 2 для використання їх у повсякденному житті, аби витянути їх з контактів, з одноманітності, марної трати часу в мережі для спілкування у стилі "Ау", Ух ти", "Еге" тощо, ігор, шкідливого змісту...
- другим завданням ставлю собі навчити моїх учнів мислити й працювати з сервісами Веб 2.0 на новому рівні, аби вони бачили, що майбутнє не у фантастичних фільмах, а у їх думках, баченні світу, цікавих ідеях! Для цього буду продовжувати давати завдання, навіть якщо це не тема "Інтернет", для осмислення, опрацювання, критичного сприйняття. Яким чином? Всі знають, що є учні, які дуже хочуть мати кращу оцінку, але в силу різних обставин в них це не виходить. ТО є вихід - завдання поміркувати, поставити класне запитання (з досвіду Лариси)!!!! буду продовжувати і пробувати ще!!!!
ЩО може бути складним? Треба створити якусь базу, бібліотеку класних прикладів на використання Веб 2.0. у різних сферах життя (наприклад веб-мікс у symbaloo). А що ж складного?, - запитаєте ви - для мене че БРАК ЧАСУ!!!
У зв'язку з цим маю пропозицію до колег, що навчаються разом зі мною:
Немає коментарів:
Дописати коментар