вівторок, 17 червня 2014 р.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:

  • в процесі розробки проекту, навіть, якщо здається, що вже сформульовані гарні основні питання, треба їх вдосконалювати, принаймні в залежності від теми модуля - аналізувати.
  • вражає глибина та якість матеріалів, які нам пропонують - вони надзвичайні!!! - залишається виконати надскладне для будь-якого вчителя завдання - ПОЧАТИ ВИКОРИСТОВУВАТИ!!! - а для цього треба його прийняти, осмислити, не лінуватись витрачати час для підготовки до навчання учнів на новому рівні... і, мабуть, саме складне для мене - знайти, виділити ЧАС на все це!
  • щодо оцінювання - однозначно - саме воно дозволить не тільки створити, керувати проектом, а допоможе учням краще пізнати себе, власні можливості, спрямує до самопізнання.

Сьогодні мене вразили форми і методи, що дозволяють оцінити й процес навчання, й мислення, й, виявляється, можна оцінити навіть готовність ризикувати тощо.
Після заняття хочу занотувати й повернутись з часом до питання "Як ще можна використати формуюче оцінювання під час уроків?". Мені здається, що якщо вчитель поставить собі таку задачу, то, можливо з часом, можна почати вчити наших діток по-новому...

1 коментар:

  1. Дякую! Ви - зідбна учениця! За текстом видно особистість. А тепер - наступний етап. Спробуйте все ж таки спонукати читачів Вашого блогу поспілкуватися з Вами, заперечити Вам, погодитися зі спірними думками. Поставте пару провокаційних запитань. Спробуйте!!

    ВідповістиВидалити