Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
Самоспрямування учні можуть здійснювати за допомогою запропонованих вчителем форм самооцінювання, використання запитань, систематичної роботи, скайфолдінгу вчителя ("скайфолдінг" - підтримка, "лєса" для будівництва).
Для себе по-новому відкрила напрями диференціації за множинним типом інтелекту, особливостями півкуль мозку, ВАК; особливості завдань, стратегії.
Сьогодні було важкувато, не завджи на практиці диференціювала за такими напрямами. Д/з детально опрацювати різні стратегії.
Самоспрямування учні можуть здійснювати за допомогою запропонованих вчителем форм самооцінювання, використання запитань, систематичної роботи, скайфолдінгу вчителя ("скайфолдінг" - підтримка, "лєса" для будівництва).
Для себе по-новому відкрила напрями диференціації за множинним типом інтелекту, особливостями півкуль мозку, ВАК; особливості завдань, стратегії.
Сьогодні було важкувато, не завджи на практиці диференціювала за такими напрямами. Д/з детально опрацювати різні стратегії.
Немає коментарів:
Дописати коментар