середу, 18 червня 2014 р.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
інтернет-ресурси надають учневі величезну кількість інструментів не тільки для навчання, розв'язання задач пошуку інформації для уроків, рефератів, а й є потужними засобами проведення дослідницької діяльності, вирішення повсякденних життєвих задач, критичний інтрумент, який дозволяє відкрити очі на неправду, перевірити свої судження, дізнатись іншу думку тощо.
ПРАВИЛЬНЕ використання Інтернет, якщо я як вчитель до цього буду прагнути СИТЕМАТИЧНО, відкриє для дітей цей світ в багатьох випадках по-новому. Я точно знаю, що вони навіть на 85% не уявляють всіх можливостей...
продовжую роботу з винищенням плагіату - до карт розуму додам ще запропоновані стратегії (д/з опрацювати стратегії більш детально), зверну особливу увагу на завдання "щось пов'язане з живими задачами навколо себе.."
Питання до колег: 

  • Який ви маєте доступ до Інтернет вдома, на роботі?
  • Скільки часу ви можете виділити на підготовку до уроків на новому рівні щодня?
  • Яку ви бачите можливість використати сторінку на БЦВікі для навчання учнів?


2 коментарі:

  1. Дуже приємно бачити людину, яка не тільки володіє матеріалом, що вивчався на модулі, але й зацікавлена, а також вміло передає свої відчуття та враження під час навчання

    ВідповістиВидалити
  2. Доступ до мережі вдома безлімітний, в школі з наступного навчального року обіцяють дуже багато: 4 машини в учительській, 4 машини в бібліотеці та в класах.
    Нажаль з часом проблеми: в школі до 15 -00, обід для родини - 1година, і так ще мінусів кілька. Тому на підготовку до уроків на новому рівні можливо година і залишиться. Про сторінку учнів на БЦвікі, як сорінку для роботи в проекті я думала, але маючи гіркий досвід навчання вчителів роботі в середовищі "меня терзают смутные сомнения" (с).

    ВідповістиВидалити