вівторок, 17 червня 2014 р.

Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:

  • я ще раз для себе наголосила про те, що під час навчального дослідження діти мають виконувати конкретні завдання прикладного характеру, обовязково приміряючи результат до власного життя, бачити його користь. Те, що постійно забувається, - спонукати їх чим більше задавати питань не тільки до вчителя, а й в першу чергу до себе: "Як я зможу використати", "Чим краще?", тощо
  • мені здається, що дуже важливо пропонувати дітям завдання в залежності від їх виду інтелекту, адже в класі з поглибленим вивченням іноземної мови дати дослідити якісь числові величини чи обєкти було б помилкою. Їм було б цікаво більше завдання для комунікації: проаналізувати з різних точок зору (ролей), обговорити, висловити свою думку...
  • основні запитання під час уроків: якщо буду намагатись теми опрацьовувати з використанням основних запитань - дозволить учням краще розібратися у вивченні теми, і формувати в них критичне мислення - важливо навчити їх задавати правильні питання!
  • для проекту Основні питання - дозволяє розібратись у конкретиці проекту, звузити тему до маленької області, зрозуміти "що саме я буду досліджувати?"
  • на майбутнє: продумати, продивитись теми з програми, де особливо (на яких уроках)

Немає коментарів:

Дописати коментар